Het wordt tegenwoordig in deze tijden van digitale mogelijkheden nog weleens onderschat, maar dat is eigenlijk onterecht. Je telefonische bereikbaarheid is ook in deze tijden heel belangrijk en misschien juist wel nog belangrijker. Het feit dat jij op alle manieren goed bereikbaar bent als ondernemers, doet jou uitstijgen boven andere gelijksoortige aanbieders. Het is echter wel lastig om je telefonische bereikbaarheid altijd te kunnen garanderen. Gelukkig kan een antwoordservice hierbij uitkomst bieden. Waar het wellicht in eerste instantie misschien goedkoper lijkt om alles zelf te blijven doen, is dat niet per se zo. Het lijkt natuurlijk of jouw tijd ‘gratis’ is maar dat is niet zo. Wanneer jij je constant vrij moet maken om de telefoon aan te pakken, zal dit tijd zijn die van andere werkzaamheden wordt afgehaald. En bij elke ondernemer geldt natuurlijk; tijd is geld. Een telefoonservice kan daarin uitkomst bieden. In eerste instantie is het natuurlijk belangrijk om vast te stellen op welke momenten jij wel wat hulp kunt gebruiken met de telefoon. Wellicht heb je alleen wat hulp nodig in de zogenaamde spits wanneer er veel telefoontjes binnenkomen. Of een bepaalde dag dat jij niet op kantoor bent en wel wat hulp kunt gebruiken. Je zou er natuurlijk ook voor kunnen kiezen om al je inkomende telefoon te laten afhandelen door een telefoonservice. Dan moet je er natuurlijk wel rekening mee houden dat er eerst mensen moeten worden opgeleid, maar daarna kun je volop plezier hebben van een dergelijke investering. In eerste instantie zal het dus misschien goedkoper lijken om zelf al je telefoontjes te blijven regelen. Wanneer je het echter afzet tegen de langere termijn, zal je echter zien dat het niet per se goedkoper hoeft te zijn. Iemand voor vast aannemen is natuurlijk ook een flinke investering en zal niet per se goedkoper zijn dan het inhuren van een antwoordservice. |
http://www.antwoordservice-telefoonservice.nl/ |